2009-06-15

Regn, regn, regn...

Efter regn kommer sol heter det ju - när kommer den där solen?! Nu är mina rabatter vattnade mer än väl och det är dax för värme och ljus. Törs man hoppas på att det kommer lagom till midsommar?

Det har inte hänt mycket i trädgården de senaste dagarna. Det har ju regnat.... och jag har jobbat. Det enda nya är väl att fläderbusken jag flyttade har totalvissnat. Jag ger den nån vecka till, men det verkar vara en total nedklippning som gäller. Förhoppningsvis repar den sig.

Nytt på bloggen är min kusins trädgårdsblogg (länk till höger). Kul att trädgårdsbloggandet sprider sig!

2 kommentarer:

  1. Önskar jag kunde lämna kommentar utan att behöva logga in på gamla bloggen.. kan du inte ändra så att man kan skriva meddelanden om man anger namn o email bara? Nu händer det lite i trädgården igen, har oxå haft stiltje ett tag, men nu är det full fart, just nu är det rensning av kanter.

    SvaraRadera
  2. Anna - jag ska kolla om jag kan ändra inställningarna så det bli lättare att lämna kommentarer.
    Nu ska jag först blogga lite nya bilder!

    SvaraRadera